reede, 30. oktoober 2015

Esmaspäev... + FNaF

Tore, tore, tore, tore.
Jälle nädal läbi, kuidki varsti algab uus nädal, arvasin, et tuleb kindlasti väsitav ja pikk nädal mida ma väga kindlasti vihkan aga ei.
Esmaspäev oli tavaline, teisipäev ka, kolmapäev ka, neljapäev ka ja täna ka oli tavaline päev nagu ikka ja jälle.
Aga ma ootan nii väga juba homset kuna siis tuleb välja:

  • FNaF ( Five Night's at Freddy's ) World demo 
  • FNaFi 1 ja 4 uuendus kus on palju uuendusi, nagu nightmare BB ja nightmare Mangle jne. (tean, et paljud ei tea mis mäng see üldse on, hiljem seletan)
  • FNaF 4 lugu Living Tombstoneilt (loodetavasti)
Need on need punktid mis tulevad Halloweenil välja ehk siis homme :3.
Ja homme on muidugi Halloween mida Eestis kahjuks niiväga ei tähistata. Mõned ainult tähistavad seda sündmust aga mõned mitte, kuna see ei ole Eesti traditsioon.


Aaa, jah. Nüüd ma vast räägin natukene FNaFist ( kui Sa ei taha seda osa lugeda või saa aru siis jäta vahele see lõik ).

See mäng on siis Horror mäng kus sa pead põhimõtteliselt surviaivima ehk siis ellu jääma 5 ööd ( tegelt 7, põhiliselt on nii kuna seal on kogu aeg nii). Sul on ainult üks töö ehk siis see on öövalvur või Night Guard. Sind ajavad taga sellised tegelas loomad kes on animatronicud ( see kombineerib siis inimene + loom = seisev loom tegelane kes räägib ja mängib lastega ). Neid on kokku põhimängus ja originaal mängus 4 ( 5 on ka aga ta on salajane ). Need on Bonnie the Bunny, Chica the Chicken, Foxy the Pirate (Fox) ja Freddy Fazbear. Selle mängu omanik on Scott Cawthon. Ta on teinud 4 mängu 1 aasta jooksul ( uskumatu O.o ). Lihtsalt 2 ja 3 ja 4 mängus on teised nimed, mis algavad näiteks: Toy, Withered, Phantom ja Nightmare ( lihtsalt arvesta taha need nimed mida ma eespool nimetasin).

+ see mäng on ülemaailmselt populaarne ja muidugi on seda vihatud kuna seal on fandom halb, kus pannakse niiöelda neid tegelasi enda "väljamõeldud tegelastega" paari ja neid tegelasi kes on Scott ise teinud (need Chica ja Bonnie ja Freddy jne) pannakse ka paari kuna seal on üks naistegelane Chica. + veel neid pannakse paari mingite My Little Ponidega, mis on minu arust veel kohutavam. Selle mängu miinuseks on peatud seda, et üksnes fandom on halb ja sellel mängul pole "mõtet" (mis selle mõte on üldse kui vaadata koguaeg kaameraid ja ajada taga neid süütuid animatronickuid).

Tean, ma olen palju rääkinud siin sellest kuna olen ise väga väga suur fänn selle vastu ja mind peatakse selle "nerdiks" kuna ma fännan seda liiga palju nagu teised mu klassis ja paralleel klassis 5SOS bändi ja One Direction bändi. Mina fännan seda jubedalt, nii et kui tuled midagi minu käest küsima selle kohta siis ma "hypen ülesse" kuna ma olen väga suur fänn.

Loodan, et saite aru mida see mäng endast kujutab ja kui tekib huvi kust seda saab või kus see on olemas siis see link viib sinna kuhu ma mõtlesin:

Five Night's at Freddy's: http://store.steampowered.com/app/319510/
Five Night's at Freddy's 2: http://store.steampowered.com/app/332800/
Five Night's at Freddy's 3: http://store.steampowered.com/app/354140/
Five Night's at Freddy's 4: http://store.steampowered.com/app/388090/
FNaF World: Coming soon (demo)


|Annika

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar