neljapäev, 15. oktoober 2015

Neljapäev 15.10/2015

Terekest!

Alustan seda blogi tegemist täna kuni "ma ei tea" kunani. Loodetavasti hoian ma seda blogi ja kirjutan terve päeva juhtumisi.

Täna siis oli hea neljapäev, muidugi mitte väga palju ei juhtunud, tulin hommikul kell 6.40 ülesse, panin riidesse, läksin sööma ja siis koheselt kooli. Mul jääb ainult 30 minutit kodus olla põhimõtteliselt ja kohe minek. Ma jalksi kodust kooli ja koolist koju ei käi (peale talve), sest sõidan ise rattaga.

Nonii, täna siis iseeneselt oli norm päev, tulin kooli ja olid kah normid tunnid aga peale 4-jandat tundi ma läksin koolist ära kuni tuli juuksuri aeg meelde. Kui koolist minema sain siis tundus mulle nii imelik nagu teeks poppi koolist aga tegelikult oli vaja minna juuksurisse. Seda juuksuri juures olemist ma mainima ei hakka kuna see on liiga pikk lugu. Ja pluss veel silmaarsti juures, mida ma ka mainima ei viitsi hakata.


Loodetavasti sai tänane jutt ära kirjutatud ja täna ei juhtund midagi erilist.
Lihtne. Tavaline. Päev. :)


|Annika  



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar