laupäev, 24. oktoober 2015

Pole kaua aega olnud siin

Nonii, ma uuesti tagasi! Tsau või Tere!
 Alustan siis uuesti asjaga siin, sest olen juba nädal aega niisama lasknud seda blogi käest. Loodetavasti peab see veel mul paika, kuna kui kool varsti algab siis...oot, oot, oot, täna juba laupäev? Einoh varsti kooli. Tore, näen jälle oma klassikaaslaseid ja teisi inimesi kooli peal ringi tegutsemas.

See nädal möödus minu jaoks väga kiirest aga selle nädala vahel oli lahedaid päevi. Alustan siis laupäevast, sest reede ma rääkisin eelmises jutus ära. Laupäeval oli kah tavaline päev. Ainult üks asi mis juhtus oli see, et mu sõbranna (vms) tuli minu juurde ja me mängisime ja joonistasime koos kuni kella 6 või 7-meni. Me joonistasime niisama kui ka vesivärvidega, tulemus(ed)(tema pilti ei ole veel pildistatud) on selline(sed). See on minu tegelane Quizz, ta on sinine fantaasia känguru, kindalsti ei
tea keegi teda veel peale mu sõprade. Tean, siin pildil on üks viga. Ta üks käsi on lühem kui teine kuna ma ei ole juba 3-4 aastat värvinud vesivärvidega ja ma arvasin, et kui midagi läheb pildil valesti, siis läheb. Nii ta siis läks.

Muidu olen ka muid pilte joonistanud oma tahvlis. Mu tahvli mark või firma (vms) on Samsung Galaxy Tab 3. Kahju, et ma ei saanud Tab 4, sest see tuli koheselt järgmine aasta(2015). Me ostsime selle 2014 ja siis oli just Tab 3 uus mudel sellele. Ise kasutan joonistamiseks sellist programmi, mis on populaarne ainult piltide kujundamisel, nagu efektid, valgus, punase silma eraldamine pildilt jne. Seal on ka olemas joonistus programm, nii et ma kasutan toda. Aaa jah selle programmi nimi on Picsart. Eile sain sellise asjaga valmis, see on kellegi teise tegelane, nii et see kuulub talle: 
Ma vihkan esmaspäevi.

Aga muidugi räägin ma edasi sellest laupäevasest päevast, jätan praegu selle pildi joonistamise ja muu maha. 
Kui tuli pühapäev, tuli välja, et mu sõbranna (Kadi) tahab minu poole ööseks tulla. Ta siis tuligi. Päev möödus nagu tavaliselt aga siis kui öö saabus, me ei tahtund magama minna ja me hakkasime terve 2 tunni jooksul mängima Uunot. Me oleme juba koos leiutanud Uuno kaardimängust, öömängu ja jalamängu, kus ei tohi kasutada käsi. 
Kui saabus päev siis me olime surmväsinud, no mina olin vähemalt aga Kadi oli mind vaatanud kella 9 kella 10 välja. (She sees when you are sleeping, she knows when you are awake). Tean, et ei oleks tohtinud nii teha aga ikkagi, mida sa teed kui sul pole isegi väsimust ja sa magada ei suuda. Ikka oled ju üleval.

Selle nädala jooksul ei juhtunud väga midagi erilist, mul tuli ka teisipäeval sõbranna (Diana) mu juurde ja oli umbes sama asi mis Kadiga oli laupäeval. Joonistasime ja olime niisama.
Ma arvan, et mul on kõik praegu jutud räägitud ja muu selline. Loodestavasti meeldis seda lugeda.
Vaatake ka minu joonistamis kohta : http://fnafdoodle.deviantart.com/
Üritan postitada sinna iga päev mõne pildi. :)



|Annika


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar