esmaspäev, 2. november 2015

Minu enda hobid

Hai hai!
Kõik on jälle omas seisus (praegu). Jälle uus nädal. Ugh -_-, ei meeldi see mulle üldse, muidugi mitte kellelegi ei meeldi see üldse kuna kellele ikka see meeldiks käia koolis ja ärkata vara kell 6-7 sellise unise veidra näoga. Pea samal ajal sassis kui üritad nendest pusadest lahti saada enne kooli minekut.
Noh, mis siin ikka.
Läheb blogi lahti uuesti. Loodetavasti tegutsen siin alles nädala keskel või lõpus. Paljudel pole meie klassis veel blogi alustatud ja mõnedel on aga nad on ainult 5-10 lauset kirjutanud ja kõik aga noh mul ei tea mingi 1000 sõna igas jutus. See ei tähenda seda, et ma olen paremini teinud või midagi, kõikidel on oma tuju millal ja kuna seda asja alustada. Mõned arvavad, et see ei sobi üldse kuhugi ja see on mõtetu aga mõned nagu mina, ei pea seda mõtetuks. Põhjus selles, et mul on tavaliselt palju aega (vahel mitte), siis veel viitsimine ja selle kirjutamine. Mulle meeldib kirjutada igasugust jama nagu näiteks see eelmine blogi jutt kus ma rääkisin FNaFist. Jah, FNaFist.

Igatahes, praegu on kõik mul endal hästi ja koolis läheb niiöelda hästi. Mul on palju hobisid mis ei ole seotud kultuurimajaga ega ka kooliga. Need olen mina välja endale mõelnud ja ma teen neid lihtsalt vabal ajal kui ma just viitsin. Need on näiteks tantsimine, mängimine, põhiliselt joonistamine, jne. Just sain valmis uue pildi aga FNaFist, praegu ma seda ei näita siin kuna ma ei ole seda veel õigemini postitanud (kui tahad näha, palun kirjuta kommentaaridesse, et tahad seda näha).

Loodan, et kõigil oli hea nädalavahetus ja näeme siis uuel nädalal või nädalavahetusel uuesti!!!



|Annika

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar