laupäev, 12. detsember 2015

XBOX ONE

Hai, hai!
Mis teil siis selle nädala või nädalate või kuude jooksul juhtnud on?
Mul on päris palju asju juhtunud, nii et asun kohe jutustama suurt romaani siin XD.

Millest ma siis alustan, hmm...... aa jah, tahtsin sellest rääkida, et ma sain just Xbox One. See on selline suur konsool kast, milles saab mängida sellele asjale antud mänge (põhiliselt on sõjamängud seal). Alustan sellest kuidas see juhtus. 
Ükspäev tuli emps mu juurde ja küsis kas sa ei tahaks Xboxi, sest mu sugulasel on juba Xbox 360 (see on üks minu sugulastest). Ma küsisin, et miks sa seda mu käest küsid ja ütlesin veel, et see on ju nii kallis veel peale kauba. Ta ütles, et tema jaoks on see väga lahe asi ja ta ütles et kas sa ei tahaks seda enda jõulu kingiks ja sünna kingiks (kui mul see oleks niiöelda tollel hetkel). Ma ütlesin siis, et see oleks ju hea ja 2 aastat ei oleks mul mingit kingitust, saaks ainult sellele plaate osta mis on umbes 40-90 eurot kallid (mänguplaadid). Njah, vaatasime siis OnOffist ühte Xboxi aga ma ütlesin et ma ei taha Xbox 360, sest seda üksnes ei olnud Lõunakas olemas seal OnOffis ja kõigil on see olemas juba meie klassis ja ma veel võrdlesin graafikat ja mängude vahelist graafikat, päris suur vahe oli + veel Xbox One on kõige uuem nende seast, selle pärast ta maksis veel peale kauba 498 eurot. Muidugi on Lõunakas veel teisi poode aga seal OnOffis oli kõige odavam osta. Vaatasin esimest Xbox One, millel oli kaasas DL Spotlight (tantsuplaat), Minecraft. Teisel Xbox Onel oli Witcher 3 ja sama Spotlight. Xbox ise oli kõik sama.
Läksime siis järgmine nädala Tartu, poole tee pealt vaatasin, et kas see Minecrafti oma on alles seal neil laos, tuli välja, et see oli samal päeval kui meie sinna sõitsime oli see kella 3 ajal ära ostetud. Ma pettusin ja ehmusin aga õnneks oli teine Xbox neil veel alles. Me siis mõtlesime selle oma peale. Kui kohale jõudsime nägin ma ostes meie Esta õpat. Ma mõtlesin lollisti, et mida tema siin teeb. Aga ta on ka ju inimene ja ta elab samaväärset elu kui meie ja peab ka teretama :). Ostsime siis selle Xboxi ära ja läksime auto juurde, et teda ära panna sinna ja tagasi minna aga poole tee pealt tuli kastil põhi alt ära ja see libises sealt välja, õnneks ei juhtunud midagi, peale selle kui ma hakkasin murtsema selle kaamera pärast, mis libises kogu kupatusega peaaegu märjale teele. Aga õnneks läks kõik hästi ja nüüd ta on kodus vaikselt istub ja ootab kuna mina tulen ja mängin temaga. Pärast oli tulnud välja, et poemüüja oli ütlend, et "Vau, meil osteti 2 Xbox One samal päeval ära". Ma juba mõtlesin, et keegi läks ja ostis selle ära kuna seda laos enam polnud. Njah, pärast läksime me peale Lõunakat teatrisse vaatama üht etendust aga ma ei mäleta selle nime enam. Muidu oli see lahe ja naljakas kuna see oli komöödia etendus. Sellest ma ei hakka plärama, kui tahad rohkem teada siis tule ja kirjuta kommidesse, mida ma küll nägin või sain teada sealt.

Muidu on see nädal olnud tavaline ja nüüd ma mängin seal Xboxis Witcher 3 mis on sõjamäng, päris huvitav on see mäng + me ostsime Just Dance 2016 osa ka ära, niiet olen tantsind nüüd hulga. 
Arvatavasti oli sul või su perel hea nädal ja soovin kõigile varsti 3 advendi algust!
Baka! X3

|Annika

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar